piątek, 22 sierpnia 2014

Fashion Shower vol.2, czyli 6 godzin pokazów mody przeplatanych występami artystycznymi





Fashion Shower vol.2, czyli 6 godzin pokazów mody przeplatanych występami artystycznymi, to mi się bardzo podoba dlatego zdecydowałam się, by u źródła dowiedziec się więcej.

Z sympatyczną parą Basią i Kamilem współwłaścicielami agencji Inception Media spotykam się w Multikinie w Pasażu Grunwaldzkim. Jestem bardzo ciekawa czego dowiem się na temat dobrze zapowiadającej się imprezy Fashion Shower która odbędzie się w Eterze . To już druga edycja, czym będzie różniła się od poprzedniej?






Skąd wział się pomysł na Fashion Shower?
B. Kiedyś siedzieliśmy wspólnie w Czeskim filmie. I tam wpadliśmy na pomysł stworzenia pierwszej edycji Fashion Shower. Nie wzięło się to jednak znikąd. Zarówno Kamil jak i ja mieliśmy już doświadczenie przy organizowaniu imprez wcześniej. Poza tym Kamil zawsze chciał zrobić wielką imprezę modową w Eterze.



Czym będzie różniła się edycja pierwsza od drugiej?
K. Ma być przede wszystkim dużo bardziej dynamiczna, 6 godzin pokazów mody przeplatanych występami artystycznymi.
B. W zeszłej edycji projektanci, którzy wzięli udział w naszej imprezie byli w większości znani i bardziej doświadczeni – np. Gavel, czy Kasia Hubers i LeBlakk. W tej edycji chcemy zrobić coś o innym profilu. Chcemy dać szansę innym, mniej popularnym projektantom, by mogli pokazać na co ich stać.
K. Mamy projektantów z całej Polski. Dajemy im pełną dowolność w tym co mogą pokazać. Będą to jednak kolekcje pret-a-porter. W tej edycji czekają nas również pokazy akrobatyczne, goście mogą liczyć na wsparcie naszych makijażystek oraz fryzjerów z Akademii Berendowicz i Kublin. Pojawią się też stoiska różnych firm.































Dla kogo przeznaczona jest ta impreza, kogo chcielibyście na nią zaprosić?

K. Osoby, które były na poprzedniej edycji, by zobaczyły nową wersję Fashion Shower z udziałem Krystyny Mazurówny i wielu innych zacnych gości. Oprócz tego impreza przeznaczona jest nie tylko dla osób pasjonujących się modą, których nie może na niej zabraknąć, ale również dla klubowiczów, którzy chcą doświadczyć czegoś nowego.
B. Od 19 startują pierwsze pokazy i atrakcje będą aż do 1 w nocy, a potem zasłużone after party.

Jakimi kryteriami kierowaliście się przy wyborze projektantów?B. Tak wyszło, że z projektantów mamy same Panie. Dostaliśmy przez portal Max Models bardzo wiele zgłoszeń. Ciężko było wybrać. Przede wszystkim zależało nam by ubrania prezentowane podczas Fashion Shower były do noszenia.

A kto zadba o przebieg imprezy?
K. Nasz zdolny prowadzący Martin Volken. Oprócz tego na pewno dla nas zaśpiewa, występował w różnych konkursach telewizyjnych, w których spełniał się jako wokalista.
B: Jego siostra będzie u nas w jury i weźmie udział w wyborze najlepszego projektanta. Jest m.in byłą asystentką Gosi Baczyńskiej, a obecnie stylistką gwiazd. Dodatkowo w skład jury wchodzą Pan Piotr Wawrzynów właściciel galerii DNA we wrocławskim Sky Tower oraz Krystyna Mazurówna - nasz gość specjalny.

Kto jest Waszym partnerem w tej edycji?
B. Naszym partenerem jest między innymi portal MaxModels. Dzięki niemu pozyskaliśmy projektantów do drugiej edycji Fashion Shower. Hotel Puro zapewnia noclegi dla naszych gości. Natomiast Bodyshop zasponsoruje nagrody w konkursie na najlepszego projektanta, oraz upominki dla modelek. Niewykluczone, że pojawią się też konkursy dla imprezujących!
K. Współpracujemy również z Multikinem. Kupując bilety na film w Multikinie po 1.09.2014 wstęp na naszą imprezę z biletem z Multikina za free. W dniu imprezy cena za bilet to 15 zł.



Nie trzeba mnie dłużej przekonywac, by wziac udział w tej tak świetnie zapowiadającej się imprezie. 
Link do wydarzenia na fb: KLIK


KONKURS:

Mam dla Was trzy podwójne wejściówki do wygrania na tę właśnie imprezę. Wystarczy ze na adres m.masluszczak@gmail.com wyślesz swoją imprezową stylizację oraz polajkujesz fanpage CocoBebe. Trzy moim zdaniem najlepsze stylówy zostaną nagrodzone podwójnymi wejściówkami. Na zgłoszenia czekam do 20.09.14.


XXX


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz