poniedziałek, 20 października 2014

Alexander Wang dla H&M

































Lookbook kolekcji Alexandra Wanga dla H&M jest już dostępny. Wybrałam 6 looków damskich i 2 looki męskie, które najbardziej przypadły mi do gustu.

































 

























 











































źródło: http://www.vogue.com/

Parę dni temu mieliśmy okazję zobaczyć kolekcję Alexandra Wanga dla H&M. O współpracy tych dwóch marek dowiedzieliśmy się podczas najpopularniejszego ostatnimi laty festiwalu Coachella, na którym bawią się najbardziej znani celebryci świata.To co ujęło mnie najbardziej w całej kolekcji to użycie pianki - cała kolekcja oprócz bardzo sportowego charakteru jest przede wszystkim szalenie nowoczesna. Minimalizm to kolejny atut tej kolekcji. Gdybym miała kupic niektóre z tych rzeczy na pewno chciałabym mieć kurtkę z szerokim pasem w talii, sukienkę ażurową z 5-tego zdjęcia oraz torbę sportową.
Uważam kolekcję za bardzo udaną. Szkoda, że nie jest dostępna we każdym sklepie H&M.

Some days ago we finnally had a posibility to get known how does the Alexander Wang's for H&M collection looks like. We have known about their collaboration since Coachella festival in April, which is one of the most popular festivals in the world. What I really liked about this collection is that some of items are made of some kind of foam.That factor made the whole collection got sport and modern look. Minimalism is the next advantage. My top products are: jacket with a wide belt, laced dress from pic nr 5 and sport bag.
I really like that collection. The minus is it is not available in every H&M store.

Pre nekoliko dana dobilismo priliku da pogledamo kako izgleda kolekcija Alexandra Wanga za H&M. O saradnju Wang x H&M znamo od aprila od festivala Coachella, na kojim uživaju najveće zvezde sveta. Ono što mi se sviđa u taj kolekciji jeste moderna, sportska linija. Interesantno je da su neki komadi napravljeni od pjene. Minimalizam je isto bitan. Moji najomiljeni komadi su: crna jakna (slika broj 6), haljina (slika broj 5) i jedna od sportskih torba.
Svidja mi se ova kolekcija. Zao mi je sto nije dostupna u svakom H&M storeu.

XXX




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz