poniedziałek, 5 stycznia 2015

Top styl gwiazdy w 2014 roku




Obchodzę swoje urodziny już prawie tydzień. Dziękuję za wszystkie wspaniałe życzenia i oryginalne prezenty. Jestem przeszczęśliwa. Jeśli wszystkie życzenia się spełnią to zostanę najszczęśliwszą osobą na tej planecie. I tego będę się trzymac w tym roku. Teraz kiedy już mogę powoli skoncentrowac się na tym czego nie zrobiłam a powinnam była: podsumuję gwiazdy i ich kreacje w zeszłym roku. Ciekawa jestem Waszych typów w komentarzach. A może będziecie mieli totalnie inne propozycje na najlepiej ubranych celebrytów? Który z trendów powinniśmy naśladowac, a czego unikac? Dzisiaj zestawiam moje ulubione, czasem skrajne typy stylów znanych i lubianych. Ok - nie tylko celebrytów, ale również blogerek (choc w wypadku tych, które wybrałam w wielu przypadkach stały się one już celebrytkami). Czekam na Wasze typy w komentarzach, każde uzasadnienie Waszego wyboru mile widziane ;) Ja trzymam się swojej 10!





1. Vanessa, blogerka - http://thehautepursuit.com - Luźny niedbały, a jednak do perfekcji opanowany styl. Nic tylko czerpac inspiracje, ale raczej na co dzień. Podejrzewam, że niestety niektóre ze stylizacji nie sprawdziłyby się do pracy w biurze, gdzie obowiązuje dress code. Polecam instagram Vanessy do śledzenia. Oversize, podarte ubrania, jasne kolory, współgrające z cerą i włosami, na pozór wydaje się to banalne, ale Vanessa nie zostawia niczego przypadkowi.




































2. Amal Alamuddin - prawniczka, żona George'a Clooney'a. Nienaganny styl pani prawnik oraz małżeństwo ze znanym aktorem sprawiło, że Amal oprócz pierwszych stron gazet dorobiła się torebki dedykowanej przez jedną z włoskich marek właśnie jej.




































3. Księżna Kate Middleton - elegancja godna księżnej, niektóre ubrania czekają na Kate w garderobie parę lat, tak by kiedy księżna włoży je, na pewno nie było ich już w sprzedaży. Podobno zawsze trzeba byc dwa kroki za modą. W tym wypadku teoria jest potwierdzona praktyką. Gdy tylko księżna pokaże się w swoich stylizacjach Brytyjki (i nie tylko) próbują zdobyc takie samo lub podobne ubranie. Poniżej próbka stylu Kate.




































4. Jessica Mercedes, blogerka - http://www.jemerced.com - nie mogłam pominac naszej blogerki na eksport Jessici Mercedes. Miałam przyjemnośc porozmawiac z nią osobiście podczas jednego z Fashion Weeków w Łodzi. Podoba mi się fakt iż promuje na swoim blogu nie tylko marki takie jak Chanel, Celine, ale przede wszystkim polskich projektantów. Nie rzadko nosi ich projekty za granicą. Wiem, że osoba Jessici budzi kontrowersje wśród internatuów, ja jednak uważam, że jest pozytywną sympatyczną dziewczyną zakręconą wkoło mody.




































5. Blake Lively, aktorka, znana przede wszystkim z mojego ulubionego serialu Gossip Girl, była twarz Chanel. W 2014 aktorka miała ciężkie zadanie jak pogodzic swój styl z ciążą. Na szczęście jak zawsze pod względem stylu stała się inspiracją dla wielu przyszłych matek. Moje jedyne "ale" to niestety wysokie obcasy, z których uważam, że powinna była zrezygnowac. Wizualnie jednak wszystko wygląda bardzo fajnie i na luzie.




































6. Chiara Ferragni, blogerka, włoszka z pochodzenia, mieszka w pobliżu Hollywood i dyktuje smaczną modę na theblondesalad.com. Ostatnio poszerzyła swoją działalnośc i sama projektuje buty, dodatki i ubrania. Tylko pogratulowac. Styl Chiary bardzo rozwinął się w ciągu ostatnich dwóch lat. Obecnie jest mieszanką mody prosto z Hollywood z tą bardziej młodzieżową i na luzie.




































7. Lady Gaga - tej pani nikomu nie trzeba przedstawiac. W 2014 roku zafascynowały mnie stylizacje Gagi na spacerki z psem. Cóż, a ja myślałam, że mój dresik i buty emu są nie do pobicia ;) Lady Gaga jak zwykle poszalała i to na dwie skrajne strony!




































8. Angelina Jolie, aktorka, żona Brada Pitta, informacje te podałam tylko dla formalności. Tak samo formalnością jest znalezienie się na mojej liście Angeliny. Styl Jolie cenię sobie ze względu na to, że ubrania które nosi są bardzo proste i stonowane. Angelina wygląda w nich bardzo skromnie i korzystnie. Widac jednak, że aktorka ma zamiłowanie do materiałów dobrej jakości i nieco droższych dodatków. Jednakże nigdy nie obnosi się tym, że jest osobą bardzo bogatą pod względem finansowym i nie zobaczymy tego również w jej ubiorze. Ma klasę.




































9. Rumi, blogerka, http://fashiontoast.com. Kluczem do stylu Rumi są kolory: czarny, biały; sukienki, kombinezony, spodniczki, buty na koturnie lub wysokim obcasie. Rumi ma talent do powtarzania tych elementów w niekończących się stylizacjach. Wielki plus Rumi dostaje ode mnie ze względu na minimalizm. Oprócz tego blogerka sporo w tym roku podróżowała i wszystko starannie udokumentowała na swoim blogu.




































10. Ania Rubik, modelka, ostatnio wypromowała swoje autorskie perfumy. Ania dużo czasu spędza w tzw. świecie wielkiej mody. Bierze udział w każdym ważnym Fashion Weeku. Jej znajomymi są najbardziej wpływowi ludzie świata mody. Stąd też zapewne zawsze stylizacje modelki są akurat na topie.





































I tak przedstawia się moja lista 10 znanych i najlepiej ubranych kobiet na świecie. Ciekawa jestem jakie są Wasze typy. Może dodacie inne kandydatki albo macie do skomentowania, którąś z wyżej pokazanych stylizacji? Każda Wasza opinia będzie mile widziana :)

xoxo

2 komentarze: