wtorek, 31 marca 2015

Wiosenny Pokaz Mody w Sky Tower 28.03.2015





































Sukienka z butiku Jolli

Wiosenny Pokaz Mody w Sky Tower był eventem zdecydowanie godnym mojej i Waszej uwagi. Widać w nim było najnowsze trendy rządzące światem mody takie jak: motywy kwiatowe, pastele, mocny kolor, krata, marynarskie pasy. Oprócz tego można było zobaczyć coś czego nie ma nigdzie indziej we Wrocławiu - ubrania młodych polskich projektantów z butiku Jolli.

Chcę podziękować za zaproszenie na pokaz, które otrzymałam ze strony Galerii Sky Tower. Dzięki temu Wasza impreza i kolekcje, które zaprezentowaliście podczas tego pokazu znalazły się na moim blogu, a ja znakomicie się bawiłam.

28.03.15 podczas pokazu w Sky Tower mieliśmy okazję przez cały dzień uczestniczyć w pokazach kolekcji takich marek jak: Esotiq, Le Charme, Top Secret, Gatta, Depare, Vissavi, Blue Shadow, Chrono, Monnari, Pretty One, DanHen, Piazza di Moda, Jolli, ViuViu Optica, Chrono i innych.

Idąc na pokaz poszłam przede wszystkim z nastawieniem, że obejrzę kolekcję butiku Piazza di Moda, Giacomo Conti, DanHen i Blue Shadow oraz Jolli. Mój wybór okazał się bardzo trafiony! Wiele sylwetek okazało się dla mnie źródłem inspiracji na ten sezon. Dodatkowo dokładnie wiem, w którym z butików w Sky Tower znajdują się interesujące mnie ubrania, buty i akcesoria.

Teraz czas na przegląd wybranych przeze mnie sylwetek. Wybór był trudny, ale jak widać nie niemożliwy. A może Wy byliście na pokazie mody w Sky Tower? Które looki Wam przypadły do gustu? Zapraszam do komentowania :)

 Zdjęcia są autorstwa Grzegorza Gęborysa.



Piazza di Moda to pierwszy w Polsce multibrand skupiający tylko i wyłącznie włoskie marki. Obecnie jest około 40 marek. W ich doborze stawiano na oryginalność oraz ekskluzywność. Jest to multibrand, który oferuje ubrania, buty akcesoria dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. 









Giacomo Conti to ogólnopolska marka posiadająca kilkadziesiąt salonów mody męskiej. Jest to odzież szyta w Polsce inspirowana włoską estetyką i stylem. W kolekcji znajdują się m.in. taliowane marynarki, odzież smart casual, ale i wełniane garnitury, czy garnitury z subtelnym połyskiem.
















DanHen jako marka obecna jest na polskim rynku od 30 lat. Oferuje ubrania, które od początkowej fazy od pierwszej kreski projektu po ostatni szew powstają w Polsce. Króluje przede wszystkim ponadczasowa estetyka. W ofercie szczególne miejsce znajdują sukienki od wizytowych po codzienne.

Blue Shadow zostało założone przez siostry Barna, jest to więc polska marka. Siostry projektują dla kobiet spełniając ich bardzo zróżnicowane potrzeby i pragnienia. Pod tym szyldem znajdziemy też markę Kivi - linię młodzieżową.
















Jolli to nowoczesny koncept modowy skupiający pod swoim szyldem marki młodych polskich projektantów. Sklep w Galerii Sky Tower ma imponującą powierzchnię 1000m2. Podczas pokazu miałam okazję obejrzec projekty: BlackBow, Messo, Confashion, Sylwia Rochala, Justyna Chrabelska, Langer, Blessus, Kamila Gawrońska-Kasperska, Natasha Pavluchenko.



























































4 komentarze:

  1. Żałuję, że akurat wtedy nie było mnie we Wrocławiu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłem, akurat trafiłem przypadkiem i nie żałuje, w Sky Tower zawsze dzieje się coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam że nic mnie już nie zaskoczy, a tu proszę, była i zobaczyłam kawałem modowego świata. Zupełnie inaczej jest gdy ogląda się na żywo. Czekam na kolejne pokazy.

    OdpowiedzUsuń