niedziela, 29 maja 2016

Look of the day #35













































Bluzka - H&M
Spodnie - Zara
Sandałki - TkMaxx
Torebka - TkMaxx
Okulary - Ray-Ban

 Zdjęcia: G. Gęborys

Dzisiejsza stylizacja to jedna z tych idealnie nadających się do weekendowych aktywności typu spacer, wypad do ulubionej knajpy, czy spotkanie ze znajomymi. Wiosną i latem wybieram z reguły jasne kolory.
Lubię też proste fasony wg reguły "im mniej tym więcej". Wybór, więc padł na ulubione białe rurki - absolutna klasyka i must have każdej letniej garderoby. Podobne znajdziecie też w Mango i H&M. Bluzeczka za to jest prezentem od mojej kochanej siostry i dla mnie jest totalnym hitem - świetnie sprawdza się również w stylizacjach do pracy. No i moje ulubione ostatnimi dniami znaleziska z TkMaxxa - tam prawie zawsze coś ustrzelę. Torebka i buty - dobrałam je specjalnie tak, by przełamać łagodne zestawienie prostych i jasnych ubrań. Dzięki temu stylizacja nabrała ciekawego charakteru. No i okulary nie wiem czy wspominałam, ale powoli zbiera mi się kolekcja ;)

XXX

3 komentarze: